Hemvändarfest

Igår var det party. Ordentligt med party. Började lite smått hemma hos Madde tillsammans med tjejerna innan vi åkte vidare till Pontus som var hemma på besök från lumpen. En hel del folk blev det och det var jättekul att träffa gamla klasskamrater. Jag saknar absolut inte skolan men oj vad jag saknar min klass! Vi var ett härligt gäng och det är hemskt att inte kunna träffas varje dag. Men när vi väl träffas nu så blir det storslaget.

När klockan passerat midnatt var vi några som åkte ner på stan för att entra Svenssons. Där var det väldigt fullt men tyvärr bara med människor man aldrig sett förut, tro det eller ej men det kan faktiskt hända i lilla Härnösand. Lite dans blev det i alla fall innan hemgång och väl hemma hann jag knappt lägga mig i sängen innan jag somnat. Däckad med andra ord.

Idag är jag inte på topp men kämpade mig ändå upp för att göra Madde sällskap på Öbacka där det var ungdoms-SM för tjejerna i handboll. Tog sedan bussen hem och hamnade här. Trött som jag vet inte vad men ska ta och äta lite middag som sedan följs upp av att åka och lägga en röst i valet. Blir förmodligen ett par timmars sömn sen innan det är dags för lite valvaka hos farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0