Fotbollstajm

Nytränad och nyduschad. Myskläder på och jag är redo för att krypa ner i soffan och bänka mig framför Sveriges nästa kvalmatch, ikväll mot San Marino. Frågan är inte om svenskarna kommer vinna utan snarare hur många bollar dom kommer sätta i mål. Jag hoppas i alla fall att Pontus Wernbloom får glänsa idag också.
Trodde först att jag skulle få höra på matchen på radio eftersom nån konstig människa bestämt sig för att visa matchen på Tv10 av alla kanaler. Men imorse visade det sig att vi fått just TV10 så allt är frid och fröjd. Men jag förstår fortfarande varför man ska visa en Sverigematch i fotboll på en sån udda kanal. SVT eller TV4 borde väl vara lite mer uppenbara.

Kommentarer
Postat av: Emmy

sv: Igår så jobbade jag, men det var helt okej :-)

Allt bra med dig idag?

2010-09-08 @ 10:06:07
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0