Fit

Har för en lite stund sedan kommit hem från simhallen. I en timme har jag simmat fram och tillbaka där med Anna. Visst blev det ganska mycket snack därimellan längderna men jag vet redan nu att jag imorgon kommer ha en grym träningsvärk i både ben och armar. Var länge sedan jag simmade så mycket faktiskt.
Kom på vägen hem från Anna på att jag fan utfört ett triatlon idag. Promenerade till Anna, cyklade till hallen, simmade. Kanske inte i rätt ordning men i alla fall alla tre grenarna. Fan vad fit jag kommer bli!

I och med simningen missade jag även idag Idol på dess normala tid men eftersom jag är en nattuggla så kommer jag se reprisen i natt istället. Nu ska jag slänga mig i soffan och se vad Kungarna Av Tylösand är för knas samtidigt som jag inväntar träningsvärken. Känner på mig att jag kommer sova gott i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0