Fail

Misslyckades ordentligt på min klänningsjakt idag. Hittade verkligen inte en enda jag kunde tänka mig att ha på bröllopet. Om det beror på att jag tycker att de klänningar som finns är för "höstiga" eller om jag bara är kräsen vet jag inte. Fanns ingen i alla fall. Jakten fortsätter...

Blev åtminstone en kofta, dock inte någon av dom jag helst ville ha för dom fanns inte i Sundsvall men det blev den här, dock inte i brunt som jag ville ha den utan i svart:



Köpte även lite smink eftersom det var halva priset på precis allt smink på Cubus.

Imorgon måste jag först till arbetsförmedlingen en stund och sedan blir det en lång bilresa ner till Lindesberg och lillebror där jag, pappa och farmor ska spendera helgen. Se hur skitungen har det.

Dags att packa väskan nu med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0