En tur till Linde

Återigen hemma ifrån min tripp till Lindesberg och lillebror i helgen. Kul att se hur ungen hade det där nere och visst var det fint och själva Lindesberg är en riktigt mysig stad men med en massa jäkla knepiga vägar! Vi kom ner dit ganska sent på fredagen och då gjorde vi inte så mycket mer än att käka pizza och installera oss. På lördagen åkte vi till Marieberg för att inhandla lite bänkar och sånt på IKEA. Resten av dagen ägnades åt att skruva ihop möbler och fixa i lägenheten. Efter ett tag smet Magnus, Jag och pappa iväg en stund för att åka till det supersnygga nya sportcentret som finns i Lindesberg för att kika på John då han spelade match. Söndagen såg ut på ungefär samma vis med inredning och handbollsmatcher. Inte helt fel. Efter Johns sista match igår åkte vi hemmåt vid halv fem-tiden och var väl hemma i Ramvik vid elva. Här i norr var det nästan minusgrader och jag ville bara dö.

Idag har jag återigen varit på klänningsjakt, den här gången i Härnösand. Hittade en som jag får köpa i nödfall men jag hoppas jag hittar någon bättre på torsdag då jag åker en sväng till Birsta.

Nu är det käk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0