En lista

1. Det första du tvättar i duschen? Håret. Alltid håret först.
2. Gillar du kaffe? Nej. Fast känner mer och mer att jag måste börja, känner mig så liten när alla andra dricker det medan jag sitter där med mitt saftglas...
3. Hur mår du just nu? Fryser! Och godissugen. Annars är det okej.
4. Vart skulle du vilja befinna dig just nu? På Bondi Beach.
5. Berätta om din senaste dröm? Jag var tillbaka i skolan och vi hade fått Ahlgrens bilar till lunch. Till det fick man, om man ville, pannkakor. Vi blev väldigt förbryllade över denna lunch, för hur skulle den kunna hålla oss mätta hela dagen?
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? Inga problem
7. Vad vill du ha just nu? Pengar i massor som jag sedan kan spendera på resor.
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Det har jag säkert.
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Både och.

10. Använder du smileys? Ja, i sms och på facebook och liknande men inte så ofta i bloggen.
11. Har du träffat någon kändis? Inte direkt. Har dock fått flera autografer av spelare i handbollslandslaget. Och just ja! har ju fan träffat Pierre Bouvier! Sångaren i Simple Plan.
12. Gillar du keso? Japp.
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Love The Way You Lie - Eminem och Rihanna
14. Vilka länder har du besökt? Sverige, Norge, Lettland, Skottland, Spanien (Gran Canaria)
15. Är dina föräldrar stränga? Dom tror att dom är stränga.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? JAA! 
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Nope
18. Brukar du hyra film? Ja, ibland så. 
19. Var kommer du vara på lördag? Har inga planer än så än så länge kommer jag nog vara här hemma.

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Ja, kom ihåg att när jag kom på skolan dagen efter hade någon med sig Aftonbladet där det var bilder på människor som hoppade ut från husen.
21. När grät du senast? I lördags när jag tittade på nåt program om terrordådet i NY där dom visade inspelade samtal från människor som befann sig i World Trade Center medans dom brann.
22. Vad åt du till lunch? Pasta Carbonara
23. Har du lockigt hår? Ja, väldigt konstigt lockigt hår. Lockar sig typ vid öronen så att allt står rakt ut.
24. När grät du senast? När jag tittade på Extreme Home Makeover... Pinsamt att jag ALLTID ska grina när det visas på tv:n...
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Jaghjärtaglasdörrar
26. Favoritårstid? Sommar
27. Vem höll du senast i handen? Lillasyster
28. Sover du med TVn på? Nej, omöjligt att sova om det låter i rummet. 
29. Tycker du att du är gammal? Fick lite panik i somras när jag insåg att det bara är 11 år tills jag är 30...!

30. Är du mörkrädd? Liiite
31. Gillar du ditt liv just nu? Om jag hade befunnit mig på andra sidan jordklotet, ja.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Jadå, mysigt med bad.
33. Har du bra syn? Har haft glasögon sen jag var tre år så uppenbarligen inte.
34. Var är dina föräldrar just nu? Pappsen sitter i köket och mamma är väl hemma hos sig antar jag.
35. Vad har du på dig just nu? Leggings, långt blommigt linne och vit kofta. Plus mina skitfula men grymt sköna ulltofflor.
37. Hatar du mer än 3 personer? Tror icke det.
38. Använder du sushipinnar? Nä

40. Äger du ett vapen? Har faktiskt en kniv, man vet aldrig vad som kan hända här i skogen...
41. Vad var det senaste du köpte? Ny ansiktsrengöring.
42. Gillar du ditt hår? Näe. Det är som sagt konstigt lockigt, slitet och växer ALDRIG. Fast färgen är helt okej.
42. Gillar du dig själv? Jag är väl helt okej om jag får säga det själv.
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Det går ju inte att svara på. Båda!
44. Hur ofta använder du MSN? Ganska ofta men det var mer förut.
45. Vad gör du nu förutom att fylla i denna lista? Lyssnar på Spotifyreklam och käkar vindruvor.

Kommentarer
Postat av: Ana Banana

"15. Är dina föräldrar stränga? Dom tror att dom är stränga."



Haha, kaxigt! ;)

2010-09-15 @ 20:18:33
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0