Collection

Under min säng kan man hitta det mesta, det är där jag förvarar allt jag inte vet vart jag annars ska lägga. Idag när jag städade lite där hittade jag bland annat ett par snygga stövlar som jag helt glömt bort att dom låg där. Sen hittade jag även min gamla nyckelringsamling. Under mina yngre år samlade jag frenetiskt på nyckelringar och kom upp i drygt 150 stycken innan jag tyckte att det var töntigt och slutade. Tog ner varenda en från väggen där dom hängde och stoppade undan dom i en låda. Den lådan hittade jag idag. Lite kul faktiskt, många av dom hör ju faktiskt till ett speciellt minne.

Här är ett axplock av dom drygt 150:




Nu när jag läser igenom texten låter det typ som om att jag aldrig någonsin städar under min säng och att det är någon typ av undre värld som pågår där. Detta är inte riktigt sant, det är bara det att jag nästan aldrig öppnar de lådor och väskor som är där under!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0