All These Things I've Done

Gårdagen bjöd på regn och rusk och det passade därför alldeles utmärkt med att bara slappa hela dagen framför några avsnitt av Glee, läsa ut Midvinterblot och lyssna på mysig musik á la Oskar Linnros.

Idag har jag varit en sväng in till stan för ett besök på arbetsförmedlingen. Men innan det hann jag med att ta en fika med min härliga vän Malin. Wienerbröd med choklad, riktigt mumsigt. Trånade lite i affärerna och hittade världens mysigaste kofta på H&M men plånboken ekade tomt så det blev tyvärr inget av med det köpet. Träffade på Madde också och fixade planer inför helgen.

Resterande del av den här dagen tänker jag ta en promenad, kanske baka lite och sen ladda upp inför Mtv Music Awards på MTV. Galan var ju i natt men visas inte förrän idag på MTV.

Sen imorgon måste jag på arbetsförmedlingen igen och senare på dagen kommer lite gäster från söder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0