Wednesday's Child

Jag har haft en riktigt bra onsdag måste jag säga. Åkte in till stan på förmiddagen och passade på att besöka ett par släktingar innan det var dags på möte. Blev bjuden på en supergod pasta carbonara och rullade bokstavligt talat därifrån. Hade möte med arbetslivsresurskursen och den här gången vara det mycket mer intressant. En annan ledare, som inte var mycket äldre än oss som var där och det blev ett mycket bättre sammarbete mellan ledare och deltagare den här gången. Det har absolut inte varit dåligt förut men det är ju alltid mycket roligare om en ledare så att säga är på samma nivå som en själv. Hann i alla fall åka hem med trebussen och hade tur att träffa Anna på den så det blev en snabb catch-up där. Kom hem och var senare iväg på simning och det var hur skönt som helst. Kvällen till ära hade man släckt ner nästan hela hallen med undantag för ett par lampor och ställt ut tända ljus längs med bassängkanten. Vatten var vavrmt och lugn musik hördes från högtalarna. Hur mysigt som helst och jag var nästan på väg att somna där i vattnet... Har sedan hemkomsten titta lite på tv och snart blir det Kungarna av Tylösand innan jag avslutar kvällen med lite läsning. Helt okej faktiskt.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0