Tv-kväll

Har haft en helkväll framför tv:n/webb-tv:n idag. Har bl.a sett på:

Robinson som var precis som vanligt, de som klarar av att överleva på en öde ö har ingen chans mot alla pakter och skit som de flesta ägnar sig åt.

Handboll. Äntligen visas det elitseriehandboll på tv:n och kvällens match var mellan Drott och Ystad som Ystad vann med några bollar.

Superstars där jag efter att Magnus Andersson åkt ut hejade på Björn Ferry som till slut fick se sig slagen av muskelmonstret Martin Lidberg. Mästarnas Mästare är inte alls lika bra som Superstars.

Kenza & Tyra Show. Tjejerna är så sköna och programmet är riktigt underhållande.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, bakat en kaka till mamma, spelat kort med Ida och haft disco på Idas rum. Nu funderar jag på att läsa lite innan jag ska sova men anar att det blir en stund till här framför datorn.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0