Tidsfördriv

Okej, jag hade tråkigt. Så jag fyllde i den här listan. Den här långa listan. Läs om ni orkar.

Brukar du komma i tid:
Oftast ja. Men ibland kan jag vara väldigt sen också. 
Vad hade du i din mun senast: Tandborsten
Har du bra kondition: Ha ha
Hur lång är du: 1,76 cm över havet
Hur känner du dig just nu: Lite sugen på isglass
Hur upplever du dig själv som person: Glad
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Kan du laga mat: Ja det kan jag men det händer inte så jätteofta
Vad jobbar du med/pluggar du: Söker jobb
Vad har du på dig just nu: Svarta leggings, vitt linne, grå stickad tröja.
Har du någon fobi: Hatar åska. Och att kräkas.
Hade du en bra kväll igår: Jorå, tittade på hockey på tv:n och Modo krossade HV71 så det var lyckat.
Vilket är ditt senaste inköp: Ett paket med kuvert
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Projekt just nu: Hitta ett jobb
Vilken tid gick du upp idag: 11:15 typ
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Vilka pengar?
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: Rev upp ett hål i min strumpa igår
Senaste alkoholintag: Var ett par helger sedan, på bröllopet i Stockholm blev det några glas vin och en drink.
Har du haft mörkt hår: Ja, ganska många gånger faktiskt. Har även haft svart hår, men bara då i underhåret.
Är du morgonpigg: Hahahahaha!
Vem snackade du med senast: Mamma
Stjärntecken: Fiskarna
Varm favoritdricka: Varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: Är alltid snäll
Saknar du någon just nu: Farfar
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: Har intevarit inne där på kanske fem år 
Gillar du dokumentärer: Ja, tycker det är jätteintressant, särskilt om det handlar om krig eller typ ovanliga människor.
Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska, ganska mycket spanska, lite tyska, några ord på kroatiska
När fikade du senast: Typ en halvtimme sedan hos familjen Persson
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): Bete sig idiotiskt.
Senast sedda filmen: Bad Boys 2
Senaste impulsköp: Tröja från H&M
Bästa promenad: När vädret är fint och man har all tid i världen att vandra runt, helst på nya platser.
Favoritgata: Ännu inte hittat den
Favoritgalleri: Ja inte är det Prisma i alla fall...
Här bjuder jag mamma på middag: Hm, nån med god mat i alla fall!
Fikar gärna på: Rutiga Duken
Bästa lunchställe: Rutiga Duken?
Favoritgrönsak: Gurka
Favoritfärg: Svart, turkos och röd
Favoritmärke: Är inte så mycket för märken
Favoritdjur: Hund
Bil: Ge mig en snabb BMW eller Lamborghini
Favvoskor: Converse
Motionerar: Försöker bli bättre på det
Det dyraste jag köpt: Ingen aning faktiskt, antar att det är nån elektronikpryl
Bästa fyllekäket: Pizza
Dansar helst till: Hög musik
Bästa romanen: Bridget Jones Dagbok
Favoritprodukt på Apoteket: Försvarets hudsalva
Bästa förfestmusiken: Typ populäraste låtarna för tillfället
Reser helst till: Hög värme, blått vatten, sandiga stränder, roliga nätter.
Älsklingsljud: Vågor, och favoritlåten
Mitt sämsta köp nånsin: Alla kläder jag aldrig använt
Är du bekymrad över något just nu: Att jag fortfarande är arbetslös 
Favoritland förutom sverige? Inte besökt det än, men helt säker på att det har bättre väder än i Sverige.
Längtar efter: Omväxling
Gillar Allsång på Skansen? Inte direkt, men är det nån bra artist kollar jag men byter kanal så fort Anders Lundin börjar prata.
Senast lästa papperstidning: Sportbladet
Senaste telefonsamtal: Farmor
Kär: Nope
Varit i Polen? Nej det har jag inte.
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? Tjugosex
Vill du ha / har du barn? Jag vill ha barn, två tre stycken.
Hur många resväskor äger du? En riktigt bra som tyvärr inte används alltför flitigt.
Tittade du på tecknat när du var liten? Vem gjorde inte det?
Vad var den senaste musik du lyssnade på? Oskar Linnros - Annie Hall
Vad är det bästa med dig? Det går att lita på mig till 100 %.
Vad är det näst bästa med dig? Att jag oftast är väldigt glad.
Vad är det sämsta med dig? Jag borde kanske säga vad jag verkligen tycker lite oftare.
Hur var du som barn? Alldeles underbar
Har du bra kontakt med din familj? Ja det har jag.
Hur stora fötter har du? 37
Hur ofta filar du dem? Nån gång i månaden?
När var du riktigt full senast? Ett tag sen nu, på nån fest.
När dansade du senast? Typ nån dag sen i rummet tillsammans med en bra låt i öronen 
Följer du någon Tv-serie? Väldigt många
Vad gjorde du nyårsafton 1999?  Var med familjen tror jag
Vilken roll hade du i skolan? Snälla, tysta och duktiga tjejen.
Vart vill du åka på storstadssemester? New York, London, Los Angeles, Rom, Tokyo, Berlin m.f 
Vart vill du åka på solsemester? Thailand, Brasilien, Hawaii, Bali, Jamaica
Vill du gifta dig? Ja, ett riktigt sagobröllop vill jag ha
Hur långa ögonfransar har du? Så långa så att jag aldrig behöver lösögonfransar.
Brukar du bada på sommaren? Självklart!
Älskar du alla former av sport? De flesta! Men det finns undantag, typ golf...
Lyssnar du på radio? Vilken kanal? Radion står typ alltid på hemma hos oss så det blir ganska mycket Mix Megapol, P3, sportradion och lyssnar även på Bandit på datorn ibland.
Gillar du parmesan? Nja, ingen favorit direkt.
Har du gjort något kriminellt? Pallat äpplen?
Knarkar du? Verkligen inte. Har aldrig rökt ens.
Vad heter din bästis? Farmor 
Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? Snoozar
Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? Somnar om
Vad är det sista du gör innan du somnar? Kollar så att jag verkligen ställt alarmet på mobilen.
Vad äter du oftast till lunch? Äter ganska varierad lunch faktiskt.
När åt du kött senast? Igår, hamburgare
När hiv-testade du dig senast? Har aldrig hänt.
Sopsorterar du flitigt? Nej. Skäms lite över det...
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Dricker inte kaffe
Har du några allergier/handikapp?
Allergier: nötter, pollen, äpplen. Handikapp: Ser riktigt dåligt
När besökte du ett gym senast? Alldeles för länge sedan
Äger du en cykel? Två till och med!
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite seg, men på bra humör och lugn.
Favoritgodis: Choklad i alla dess former
Är det nåt du absolut inte äter: Typ ärtsoppa, bönor och vitkålsstuvning
Musik just nu: Håkan Hellströms nya
Vad sa du senast: Vad blir det för mat?
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hippieliv på 70-talet eller pudelrockare på 80-talet. Vore också kul att se hur dom hade det på medeltiden.
Sommarplaner: Hoppas jag överlever vintern först innan jag börjar planera.
Fisk eller badkruka: Fisk!
Hur många kuddar sover du med: Två
Favoritväder: 30 plus och solsken
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Båt, tändstickor och en kompis.
Spelar du nåt instrument: Inte nu, men var en hejare på fiol i tredje klass.
Morgon- eller nattmänniska:  Nattuggla
Sparare eller slösare: Båda delarna, är ganska bra på att spara men kan även slösa ordentligt.
Vem är viktigast för dig: Kan inte välja bara en! Familj och vänner.
Bästa film: Finns många bra men gillar "P.S. I Love You", "The Notebook", "Step Up-filmerna" m.f.
Tror på liv på andra planeter: Ja, men har lite svårt att tro att det finns människor som oss. Och tror inte det finns typiska "filmaliens".
Kommer du ihåg din första kärlek: Nicky i Westlife...
Älskar du henne/honom fortfarande: Har dumpat honom nu för Channing Tatum
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet om i alla fall.
Tror du på mirakel: Nja.. Jo, men det göra jag nog.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det tror jag
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två, tre stycken
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Ibland
Snarkar du?: Inte vad jag vet
Rädd för insekter? Absolut inte rädd men dom är ju jävligt irriterande och äckliga.
Äckligaste insekten: Alla jävla larver och maskar.
Största svaghet: Kan bli osäker på mig själv ibland. 
Det här är jag bra på: Baka goda kakor
Bästa bok? Finns många bra men gillar Sagan om klanen Otori
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga!
Vad vill du jobba som? Den frågan ställer jag mig ganska ofta! Har inte hittat nåt svar än.
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Inte längre
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Vill tatuera mig så snart jag kommit på vad.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Mittemellan, vill ha det städat men det ska samtidigt synas att det bor någon där.
Gungar du på stolen? Mhm!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Inte bungyjump men otroligt gärna fallskärm!
Vilken hand håller du gaffeln i? Beror på om jag använder kniven eller inte
Hur är din drömtjej/kille? En som älskar mig för den jag är och litar på mig, att vi gör saker ihop och har kul.
Hur många syskon har du? En lillebror och en lillasyster
Vad är du mest rädd för? Att förlora de som står mig nära.
Är du rädd för blod? Nej. Kanske i stora mängder.
Saltar du på maten? Om det inte är tillräckligt redan så gör jag det.
Gillar du att sjunga? Ja till hög volym så jag inte hör hur dåligt det låter.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhälle - Språk. Ville ha en bred utbildning och jag gillar språk.
Anser du att du är stark? Inte direkt
Brukar du sola? Japp
Vad gör du om du får hicka? Håller andan eller dricker vatten
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Näe, inget jag kan komma på
Vad ville du bli när du var liten? Delfinskötare och veterinär. Det vill väl alla småflickor?
Vilken låt lyssnar du på nu? Notion - Kings Of Leon
När flög du senast? I mars till Riga
Har du varit ärlig när du fyllt i den här listan? Klart jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0