Hot Chocolate

Har nyss sett klart Just My Luck med farmor. Var ett tag sen jag såg den och oj vad unga McFly var då. Nu är dom ju fyra riktigt heta män!

Har haft en riktigt rolig dag i stan idag. Jag, Johanna och Madde satt på Rutiga Duken i flera timmar och drack varm choklad, åt chokladbollar och pratade och skrattade så att vi fick konstiga blickar av de andra gästerna. Så himla mycket roligt vi har haft! När det var dags för kaféet att stänga lämnade vi vårt bord, lämnade av Madde på Höga och jag och Johanna tog en sväng på Coop. Köpte lite chips och dip innan vi åkte hemigen. Hade en sån himla tur också och har nu fått låna Johannas teoriböcker. Det är långt kvar till körkortet för mig men jag kan ju i alla fall börja med teorin. Superbra!

Vi bestämde också att det kanske blir en tur till Birsta imorgon, skulle behöva köpa vinterkängor.

Nu ska jag käka chips och ta och se filmen Taken jag köpte här om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0