Första Fredagsfinalen

Igårkväll var det dags för första fredagsfinalen i Idol och temat var Det här är jag. Jag har sagt det förut men Olle Hedberg är helt fantastisk och igår var inget undantag. Fy fan vad bra han var! Tycker han låter lite som John Mayer och ser ut lite som Joaquin Phoenix och det är ju verkligen inte dumt. Med "Talking About Revolution" så var han helt överlägsen igår. Av de andra tyckte jag inte att det var någon som var så jättebra, blev besviken på både Linda och Jay som annars är grymma.



Nog om Idol. Ikväll kommer kusinerna hit så då blir det film, gotta och snack hela kvällen lång. Ska ta och göra mig lite lunch nu och sen snygga till här hemma lite. Kanske ta en promenad också men vädret är så dystert ute.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Han är jättelik Joaquin Phoenix! Helt sjukt :o

2010-10-09 @ 13:24:53
URL: http://jeessiiccapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0