En dag på stan

Mätt och belåten och äntligen hemkommen ifrån stan. Åkte in redan vid elva och fick sedan lov att strosa runt i affärerna tills klockan slog ett och det var dags att gå på Arbetslivsresurs. Jag hatar att gå i affärer samtidigt som man är utan pengar! Kunde till slut inte motstå att köpa en skitsnygg tröja på H&M, fick den för under hundralappen eftersom jag använde både ett presentkort samtidigt som det var 10 procents rabatt för medlemmar. Förlåt plånboken, men jag lovar att betala tillbaka! (Visar bild på tröjan senare!)

På kursen gick det väl bra men vi gjorde inte mycket mer än att prata, prata och prata. Efter drygt två timmar kunde jag äntligen gå ut därifrån och springa till bussen och åka hem.

Nu ska jag snart packa väskan och åka iväg och simma lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0