Vinterstudion

Det är inte mycket som kan anses vara bra med vintern. Men det finns faktiskt en sak som är bättre på vintern än sommaren, hur otroligt det än låter. Vad jag pratar om är utbudet av sport på tv:n såklart. När det börjar närma sig november kör SVT och Popsen igång med Vinterstudion och visar skidåkning, skidskytte och alpint hela helgen. Oftast bjuds det på någon handbollsmatch där i mellan också. Det bästa och kanske ibland även det värsta är att man fastnar där framför tv:n dagen lång. Själv tycker jag det är supermysigt att kliva upp tidigt, ta med sig täcket till soffan, fixa en god frukost, tända några ljus och sen följa Hellner och c/o i skidspåren. Och inte behöver man umgås med någon heller, man har ju sina vänner André Pops, Per Elofsson, Magdalena Forsberg och Jonas Karlsson där i rutan som hänger med hela dagen. Har man viktigare saker för sig än att titta på tv så är det å andra sidan lite jobbigt med de dagslånga sändningarna för det är väldigt lätt att man fastnar där framför tv:n...

 Med det sagt behöver jag kanske inte berätta vad jag har sysslat med idag. Skidstafetter och Champions Leauge-handboll hela dagen lång!




Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, jag tänker nog göra den vänd mot mig! :)

Tänk på kära kusin, tänk! Så kanske vi kan gadda oss samtidigt ;)

2010-11-22 @ 22:27:43
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0