Kvällens Idol

Nej fan vilket sorgligt slut det blev på Idol ikväll. Bästa vännerna Olle och Andreas hamnade i botten och var tvungna att duellera mot varandra. Både Olle och Andreas har varit mina absoluta favoriter sen dag ett och jag ville verkligen inte att någon av dom skulle åka ikväll. Till slut blev det ändå Andreas som fick lämna vilket vara jättetråkigt men måste jag välja så är nog Olle ändå den jag ville skulle vara kvar... Men Idol kommer helt klart bli mycket tråkigare nu när Andreas inte är kvar, han är en riktigt entertainer!

Kvällen avsnitt var ju annars riktigt, riktigt bra. Temat var klassiker och alla var riktigt grymma. Bäst av alla var dock Jay. Shit vilka prestationer han stod för! Som många säkert redan vet så kom nyheten om att han tagit "olagliga preparat" i Luleå ut bara några timmar innan sändning och det är självklart idiotiskt gjort, men ikväll var han kung av Karlstad. Hans version av "Fly Me To The Moon" var riktigt cool och Maddons "Like A Prayer" var så jävla häftig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0