Snowstorm

Fick ett mms av Anna imorse. En bild på ett snötäckt Ramvik. Det förstörde min dag och jag vägrade kliva upp ur sängen på ytterligare några timmar. När jag väl klev upp och såg ut vill jag bara tillbaka till mitt ide under täcket. Sent igårkväll fanns det inte en snöflinga på marken men under natten har en stöstorm dragit fram och det snöar fortfarande, vi är nog uppe i minst tjugo centimeter för tillfället. Egentligen är det väl inte så förvånande när man bor i Norrland, snö kommer ju till och med väldigt sent i år. Men jag hoppas vareviga år att marken är bar framtill advent ungefär och sen försvinner efter nyår någon gång. Dock slår aldrig den drömmen in...

För att muntra upp mig lite har jag nyss bokat biljetter till Harry Potter 7 del 1 åt mig, Anna och Jessica. På torsdag är det biotajm! :)

Ska senare ikväll också simma lite innan jag åker till mamma i några dagar.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anna

När jag kom in till stan så både snöade och stormade det. "Backfire" är allt jag har att säga..

2010-11-10 @ 21:05:54
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0