Over and out

Har nyss blivit lämnad ensam ut av Anna som spenderat kvällen här i mitt sällskap. Vi har hunnit med en hel del ikväll faktiskt. Bakat supersmarriga godisar som bestod av vit choklad och krossade polkagrisar. Gött! Dippat morötter och gurka tills magen sa stopp, sen åt vi ytterligare lite mer. Vi har kikat på två olika Harry Potter-filmer, dock utan att se klart någon av dom. Vi har spenderat tid framför Youtube och sett dåliga Harry Potter-parodier men också otroligt roliga klipp med ett galet asiatiskt fan. Vi har klagat över hur dåligt det är att Andreas åkt ur Idol. Vi har också hunnit med att lyssna på jullåtar på Spotify. Najs kväll med andra ord!

Nu ska jag försöka sova. Min dygnsrytm är inte den bästa för tillfället och i natt somnade jag inte förrän vid tre någon gång...

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0