Just The Way You Are

Okej, ser att det här är typ femte inlägget i rad som handlar om musik. Men musiken är min kärlek och jag känner mig riktigt kärleksfull för tillfället. Förutom Olle Hedberg heter min största kärlek just nu Bruno Mars. Förälskelseperioden har nu övergått till kärlek.

 

Nu stänger jag fabriken och säger godnatt. I alla fall för ett par timmar. Missade "The Last Bounce" som gick på tv för någon dag sedan. Dansgruppen Bounces sista show. Såg att det gick en repris i natt klockan 2 och funderar på att sova en stund nu och sedan gå upp och titta på det. Känns som att det är nåt man borde se på tv:n och inte framför en dataskärm. Sen klockan åtta imorgon kör MTV och Good Charlotte igång med att visa de 40 bästa liveuppträdanden och det vill jag helst inte missa. Plus att det är skidor imorgon förmiddag. Kanske lika bra att inte gå och lägga sig alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0