Inte på topp

Den senaste veckan har verkligen inte varit till min favör. Jag har varit irriterad och arg på det mesta och önskat att i stort sett varenda människa ska dra åt helvete. Varför vet jag faktiskt inte. Visst har det varit småsaker som jag stört mig på men inte något som jag kan sätta fingret på varför jag i princip hatat hela världen...

Men nu orkar jag inte längre gå runt med en skara svarta moln hängande ovanför mitt huvud. Imorgon ska humöret vara i alla fall på bättringsvägen. Tänker tillåta mig att vara lite butter ikväll men sen får det vara nog.

Sitter för tillfället och följer Guifs oerhört viktiga match borta mot Sävehof. Vinnare av matchen blir även ledande lag i Elitserien så det är en väldigt viktig match för killarna. Just nu är resultatet 15-9 till Sävehof...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0