Handboll och födelsedagsfirande

Både gårdagen och dagen har jag hållit till i Bollsta och Sollefteå där årets Statcraft Cup håller till. Magnus spelar med Sollefteå under cupen och självklart måste man titta om det lönar sig att han bor där nere... Och visst har det det, men det har i ärlighetens namn inte gått sådär superbra för laget. Två vunna och lika många förlorade matcher hittills och nu väntar en semifinal mot ett av lagen de förlorade emot. Men eftersom matchen är vid klockan åtta imorgon bitt så skippar jag nog den. Man är ju inte arton år längre...

Förutom handboll har jag även hunnit med att fira lillasyster som fyller hela nio år idag. Helt sjukt att hon redan har blivit så gammal! Hon var ju nyss en lite trollunge som bara sov, åt och bajsade. Vad hände? Nu är hon en liten smått uppkäftig, nioårigt, Jonas Brother-fan.

Födelsedagsfirande blev det i alla fall med massor av glass, tårta och allt det som hör till.

Nu sitter jag och ska se reprisen av favvoserien Vampire Diaries innan jag kryper i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0