Gratis är gott

Jag vet att jag har skrivit om detta tidigare men det tål att upprepas, gratis är gott!
På GRATISBIO kan du enkelt samla ihop poäng genom att vara aktiv på sidan, besöka hemsidor, göra gratis erbjudande, värva vänner, handla på webben m.m. När du kommit upp i 10 000 poäng kan du beställa presentkort till alla möjliga ställen så som H&M, Gina Tricot, Ving, Ginza, Din Sko, McDonalds och många många andra ställen. Vill du inte ha ett presentkort kan du beställa en biobiljett, tidningsprenumeration eller välja något bland massvis av roliga prylar.
Själv har jag kommit upp i drygt 15000 poäng men har inte kunnat bestämma mig än för vad jag vill ha.

Blir du medlem här får du genast 1000 poäng!

Bara att klicka på bannern nedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0