Dag ut och dag in

Åh vad mina dagar går segt nu för tiden. Jag börjar bli så otroligt less på att vara hemma. Men eventuellt har jag ett jobb på gång snart, ska gå på sista träffen imorgon på arbetslivsresurs, den del som handlar om jobbsökande, innan jag tar tag i det ordentligt!

Idag har jag inte gjort mycket alls, väldigt ovanligt... Jag har läst, sett på tv, suttit framför datorn och lallat runt här hemma och försökt komma på nåt mer meningsfullt att göra. Det bästa jag kunde komma på var att baka nåt gott till min och pappas sporttv-kväll. Det vankas handboll, fotboll, hockey och tennis och då tycker jag att kladdkakemuffins låter som bra sällskap.

Tänker därför vandra bort mot köket nu och se om jag lyckas med min plan, det här med kladdkakemuffins är faktiskt något nytt för mig när det kommer till bakning. Återkommer med resultat senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0