What's up with the weather?!

Det är fjärde maj och när jag vaknade imorse snöade det... Visst, jag bor i Norrland och jag har vant mig vid att vi inte har samma somamrväder här som i resten av Sverige men snö i maj är ändå för mycket! Nu räcker det!!! Fy fan.

Hur som helst, har nyss kommit hem från ännu en tung och arbetsam skoldag. Svenska i 25 minuter och sen lunch... Har nu hoppat i myskläder och satt mig framför datorn för att plugga, trots att jag inte har några lektioner så slipper jag inte skolarbetet. Har fortfarande sådär 15 uppgifter som ska vara klara inom två veckor, lite stressad känner jag mig. Men helvete vad skönt det kommer vara då allt är klart och man bara får njuta av att äntligen få ta studenten.

Nu ska jag fortsätta med pluggandet, höres folk!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag hatar Norrland...

2010-05-04 @ 15:16:25
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0