Tal till nationen

Nja, i alla fall tal till klassen. Dagens stora uppgift. Satt fast där ordentligt ett tag utan den blekaste aning om vad jag skulle skriva. Googlade runt lite (vad skulle människan göra utan Google?!) och hittade lite bra tips och nu blir det ett tal om den kommande studenten till mina kära klasskamrater. Det är faktiskt lite sorgligt att inse att det bara är fyra ynka veckor kvar tills det smäller. Kommer sakna varenda en av dem. Aja, nu ska jag fortsätta skrivandet innan jag blir alltför känslosam! Behöver i alla fall inte ha dåligt samvete för att sitta inne med datorn eftersom solen tydligen strejkar idag trots prognoser om att det skulle bli ännu bättre väder idag än vad det var igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0