Sommar, sommar, sommar!

Nu jävlar är det sommar på ingång! 22 grader i skuggan och strålande sol, kan det bli härligare?! Kappast! Har nyss avnjutit en härlig middag bestående av grillat, och sitter nu och lyssnar på Adam Lambert, tittar på bilder från onsdagen med klassen och uppdaterar mig med mina favoritbloggar.

Gårdagen var väldigt trevlig. Tjejmiddag och mys då vi firade Jessicas 18-årsdag. Senare mot kvällen drog jag, Jessica och Linda ner på Genny's och dansade. Tyvärr var det ganska lite folk ute och inte många man kände, men jag hade det roligt ändå. Älskar dansgolv! Lite nattkäk och sen en promenad hem i den ljusa natten.

Nu ska jag nog gå och sätta mig i solen en stund till. See ya!

Kommentarer
Postat av: becka

Hej Cissi!

Har designat ditt tryck nu! Kommer lägga upp den på bloggen imorgon så du kan se den!:) I veckan kommer jag färglägga den så dags att fixa en vit t-shirt:)( btw jag vill veta vad du vill ha för färger)

Priset är 110kr för trycket

2010-05-15 @ 21:50:57
URL: http://funkeywess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0