Sköna dagar

Den gågna veckan har varit en helt underbart skön vecka med riktigt sommarväder. Har inte haft så många lektioner och istället då passat på att lata mig i solen och bättrat på brännan. Har pluggat lite och nu är jag snart klar med allt skolarbete, har ett par uppgifter kvar och sen är det slut. Finito. En obeskrivlig lättnad. De kommande veckorna kommer bara bestå av sköna dagar som spenderas med klassen på olika sätt. Studenttävlingarna sätter ju snart igång och vi har fullt upp med bla brännbollsträning, danskoreografi och båtbygge.

Har huset för mig själv denna helg och passar då på att göra det jag vill, se vad jag vill på tv och äta vad jag vill. Dock blev dagens middag nere hos farmor och vi har ätit rostbiff och potatissallad ute medan vi diskuterat om min balklänning, som börjar närma sig ett slutresultat. Spännande!

Ska snart hoppa ner i soffan med lite gotta och titta på nån film, tror det blir Gamer ikväll.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0