Hihi

Såg ni Eurovisionssemifinalen? Tycker faktiskt det är lite roligt att Sverige inte kom till final. Kanske synd om Anna men SVerige har alltid så höga förväntningar inför varje år. Melodifestivalen är en enda stor cirkus och att hitta vinnarlåten tar månader och varje gång är vi så nöjda då denna låt tagits fram. "Ja, vi vinner nog faktiskt i år!" Helt ärligt tror jag inte Sverige kommer att vinna förrän vi skickar en smörsjungande flickidol med antingen en smäktande ballad eller fartfylld poplåt, typ Erik Saade.

Kommer förmodligen se finalen på lördag fastän Sverige inte är med. Tycker Rumänien har en bra låt. Och Manga från Turkiet är ett bra band.

Nu ska jag ta och sova och ladda upp inför morgondagens festligheter. Har inga lektioner imorgon men måste ändå åka in för mitt sista PA-möte. Sen måste jag även köpa balbiljetten och ett par nya strumpbyxor. Hur kommer det sig att strumbyxor alltid går sönder efter bara en användning? Det spelar ingen roll hur försiktig man än, det lyckas alltid bli en repa eller ett litet hål.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0