Ett onödigt inlägg

Idag har det faktiskt varit så pass varmt att jag har svettats då jag satt och solade i linne. Härligt! Kanske är sommaren på väg ändå (är dock beredd på mer snö, tydligen verkar vädret inte vara något att lita på trots att det är maj). Har spenderat denna dag i skolan med lite tråkiga lektioner, skönt väder och en kaka. Sov en stund då jag kom hem eftersom solen gått i moln. Vaknade men orkade inte gå ut och sätta mig när solen återvänt. Fick Spotify uppdaterat. Tittade på Vampire Diaries. Gjorde ett försök att städa mitt rum. Misslyckades. Ja, ungefär så intressant har min dag varit. Imorgon är det äntligen fredag igen och helg. Ska försöka plugga lite men även hänga med kusinerna.

Nu ska jag sukta framför ännu ett avsnitt av Bondi Rescue innan jag hoppar i säng.

Good night mate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0