Dödsrycket

En vecka kvar tills betygen sätts och jag har alldeles snart pluggat färdigt, ett par uppgifter i musik och sen är det klart! Tyvärr verkar det som om jag håller på att bli sjuk, just när det roliga börjar! Men hellre att bli sjuk nu än om två veckor då det är studenten. Ska ta och kurera mig med halstabletter och alvedon och hoppas att det ger med sig till fredagen då det är fest.

I helgen har det blivit lite av varje. Anna och Jessica var ju här i lördags och det blev ett par filmer, nattpromenad och yoga. Gårdagen spenderade jag med Johanna och Bea i Birsta. Jag var ute efter en studentklänning som jag ännu inte lyckats köpa och det blev inte av igår heller. Hittade ingen snygg. Däremot hittade jag skor till balen och eventuellt också studenten. Hade sett en klänning sedan tidigare på H&M och den köpte jag idag så nu är det bara smycken som fattas så är allt klart. Bilder kommer inom kort.

Så till sporten. Sverige lyckades ta hem bronsmedaljerna igår efter vinst mot Tyskland. Och hur skön var inte Bengt-Åke då han tog timeout med 0,7 sekunder kvar?! Snacka om att skicka en känga mot media! Hela arenan buade men publiken visste ju förstås itne varför han gjorde det. Kul var det i alla fall! BÅG avgick med stil!
Guldet tog överraskande Tjeckien efter att ha vunnit mot Ryssland, laget som alla trodde skulle vinna VM enkelt. Kul det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0