Då var vi igång

Studenterna har bestämt sig för att bojkotta rektorns beslut att inte ha mösspåtagningen förrän den 1:a juni så i förrgår åkte den på för första gången! Nu händer det! Studenten är här!!!

Fredagen bjöd på ordentligt med festligheter och jag kan inte påstå att jag mådde toppen igår. Men det är bara att ladda om för nu är det två veckors fest som står på schemat och lyckan är total!

Skulle egentligen ut igår också men hittade inget sätt att ta mig från skogens mitt till city så det fick bli en hemmakväll med Eurovision istället. Har inte så mycket att säga om det förutom att jag gillade Cyperns låt.

Imorgon vet jag varken när jag börjar eller slutar skolan men ska ialla fall dit. Måste även fixa mitt studentplakat som mina föräldrar bett mig göra. Kanske lite tråkigt att göra det själv men då kan jag i alla fall vara säker på att det blir ett bra foto.


VART ÄR MÖSSAN?! TJALALALA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0