Söta Salem

Jag får inte nog av Salem Al Fakir! Har förut tyckt att han gjort härlig musik men efter Melodifestivalen fick jag ett Salem-behov utan dess like. "Keep On Walking" spelas nonstop på mitt rum och även utanför det. Grymt bra låt och det finns många andra som är precis lika bra! Sen är han ju så sockersöt så att man döööör!





Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig så jag är någorlunda pigg imorgon, har varit ovanligt trött den här veckan. Det är nästan så att man behöver ytterligare en veckas ledighet för att vila upp sig från lovet!

Grattis förresten till GUIF som slutade på en tredje plats i årets elitserie! Nu väntar slutspel som jag är säker på att det kommer gå skitbra! :D

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0