Keep on walking

Sista lovdagen och sista sovmorgonen, gissa om jag tog till vara på den?! Jag vill inte tillbaka till skolan. Jag vill vara hemma och ta det lugnt och sova till våren är här...

Igår var det ju melodifestivalen och som jag förstod vann den där Anna. Det sög. Jag ville så gärna att Salem skulle ta hem allt, särskilt när Björn Gustavsson också var med på ett hörn.  Jag tycker inte alls om vinnarlåten och även om jag inte är så jättemycket för superpop tror jag ändå vi har bättre chans i den stora eurovisionsfinalen med nån söt kille som Ola eller Eric Saade, även om Salems låt helt klart var mycket bättre. Bara därför kommer säkert Anna att vinna hela skiten...

Nu borde jag verkligen sätta mig och skriva om den där förbannade religionsuppsatsen men jag har verkligen ingen ork. Jag funderar helt seriöst på att be läraren om ett IG i kursen och slippa den där jäkla uppgiften, det går bara inte att skriva den! Inte alls likt mig men så är det...

...men jag kanske borde försöka EN gång till ändå...?

Keep on Walking - Salem Al Fakir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0