Jag får liksom ingen ordning

Onsdag och OS-abstinensen har börjat verka. Allt är precis som vanligt om inte ännu värre. Kyla, snö, storm och massvis med skolarbete som ska göras. Tyvärr är inte motivationen på topp och det är bra mycket trevligare att titta på repriser av PH, läsa underbara Cimons blogg och sova bort dagarna tills solen börjar visa sig igen. Sportlovet kommer som en räddare i nöden om ett par dagar.

Lovet ja, det börjar med den tredje studentfesten. Temat denna gång är 80-tal. Färgglatt och kul! Nu måste jag bara hitta en snygg outfit. Jag tänker neon, leggings, benvärmare och stort hår. Blir festligt!

En utlandsvistelse ska också klämmas in under lovet. Tyvärr blir det ingen solsemester i paradiset utan en välgörenhetsresa i Riga, Lettland. Det är dags för min projektgrupp att besöka både barnhem och fattiga familjer och även om det med all sannolikhet kommer bli en jobbig resa, så kommer det också bli en intressant och lärorik resa. Förhoppningsvis ska vi hinna med lite nöje också innan hemresan sker på onsdagen.

Istället för att skriva klart svenskan ska jag återvända till Paradise Hotel-repriserna. Känner mig cool.

Jag får liksom ingen ordning - Lars Winnerbäck

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0