Fredagsmys

Fredag och dags för fredagsmys i soffan med familjen. Det blir en massa godis och Let's Dance. Jag brukar tycka om det programmet men i år har jag varit dålig på att följa det, mycket på grund av att det varit dåliga kändisar med enligt mitt tycke. Men ikväll tänker jag ändå titta lite, heja Claudia!

Imorgon ska jag försöka plugga lite och på kvällen blir det Melodifestivalen för fulla muggar hos JP. Musik, tjejsnack, skvaller och resplaner brukar resultera i perfekta kvällar.

Tänkte passa på att bjuda på ett musiktips också. Låten Heartless av Kanye West har resulterat i många covers och en av mina favoriter är America Idol-deltagaren Kris Allens version. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0