Dags för nya tag

Ja, jag hade ett litet breakdown i slutet av veckan och har nog inte riktigt återhämtat mig än. Helgen blev verkligen räddningen i nöden och nu är jag ändå på bättringsvägen.

Under helgen har jag bara försökt tagit det lugnt och struntat i allt som stör mig för tillfället. I fredags var det 40-årskalas hos Perssons så då blev det lite häng med kusinerna. Igår var jag i stan för att titta på Brännan då dom spelade kvalmatch mot AIK. Tyvärr var inte härnösandslaget på topp och det blev till slut förlust med åtta bollar. Kvällen spenderades framför tv:n med först New Moon och sen Millenium.

Idag är det återigen dags för Guif att spela match och den här gången visas den på tv. Om ungefär en timme, klockan 16:00 kan man se matchen mellan Guif och Skövde på SVT1. Nu måste det bli vinst!

Senare ikväll ska vi till farmor för att fira Magnus födelsedag i efterskott. Kycklinggryta och sedan marängtårta, mums!

Imorgon är det redan måndag igen och den här veckan har jag fullt upp i skolan. Massvis med prov, uppsatser och inlämningsuppgifter som ska vara klara. Som alltid lyckas lärarna perfekt med att proppa in allt vekcan innan lovet... Men hellre innan än efter!

Nä, nu ska jag ta och ladda inför matchen, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0