Dagens teknik

Ikväll är det ju andra omgången i handbollens slutspel och jag hade väntat mig en spännande match framför tv:n. Gissa hur förbannad jag blev när jag märkte att dom istället för handbollen skulle visa La Liga! När paniken bröt ut skyndade jag mig in på Guifs hemsida för att se om det på något sätt gick att följa matchen. Till slut hittade jag något ganska intressant, ClientWare OnLine. Ascoolt program där det tyvärr inte visas nån riktigt bild, men med hjälp av en tecknad planvy, animationer, en massa siffror och uppdaterade notiser om allt som sker i matchen,och då menar jag ALLT, så går det faktiskt bra att följa matchen. Det är verkligen spännande att sitta och vänta på att nästa "händelse" ska dyka upp i rutan och om det ska stå "mål", "skott räddat", "regelfel" etc. :D
När jag visade pappa vad jag hittat skakade han bara på huvudet och muttrade nåt om dagens teknik... :p

Nu är det halvlek i matchen Drott-Guif och tyvärr ligger guifarna under med 16-12. Nu hoppas vi på bättre spel i andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0