Bra början

Sitter på skolan nu och väntar på att bussen hem ska gå. Det har faktiskt varit en helt okej första dag för den här veckan. Kommer nyss från ett stort och viktigt psykologiprov som jag inte alls tränat inför och det kändes förvånandsvärt bra då jag lämnade klassrummet, jag hade sådan tur att frågorna passade mig utmärkt. Jag fick ju MVG i a-kursen och satsar på det även i b-kursen så jag får ju hoppas på det bästa!
Nu är det bara att sätta igång med nästa skoluppgift vilket är ett PM i svenskan, oerhört jobbigt måste jag säga, men på något sätt ska det väl gå att fixa.

Vilken match det var i går av Guif förresten, skriver mer om det sen!

Nu måste jag kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0