Back to the ´80´s and into the future

Igår var det den tredje studentfesten och temat denna gång var 80-talet, vilket var riktigt kul! Kvällen började hos Petra och den här gången gjorde vi ett undantag och lät några ekonomiare vara med. Efter en rolig start på kvällen med mycket sång, dans och fotografering så vandrade vi ner till stan och Svenssons. Förra gången var det ju knappt någon människa alls där när vi kom men igår var det smockfullt, vilket visar på att valet av tema nog är ganska viktigt! Natten fylldes av ännu mer dans, sång och härliga människor. Tyvärr tog vi inte nån poäng i klädtävlingen den här gången heller, undrar vad domarna sysslar med... När krogen stängde klockan två drog jag, Madde och Johanna och käkade pizza med våra nya dansvänner innan bilen hem gick. Idag har man mått som man förtjänar men det var helt klart värt det! :D

Ska alldeles snart åka in till Härnösand igen för om några timmar går bussen ner till huvudstaden. Jag som aldrig brukar kunna sova ordentligt på bussar kommer förmodlige däcka på en gågn för hujedamej vad trött jag varit idag! Senare imorgon lyfter flyget mot Riga där jag tillsammans med min projektgrupp ska spendera dom fyra följande dagarna. Är lite nervös men det kommer säkert gå bra!

Vi hörs efter hemkomsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0