SYTYCD Season Seven

För er som inte visste det så har min favoritserie börjat igen. So You Think You Can Dance är tillbaka och denna säsong med ett nytt koncept. Endast elva dansare gick vidare och man har tagit in ett All Star-team med gamla deltagare som de ska dansa med. Riktigt roligt! Särskilt när några av mina absoluta favoriter är med - Dominic, Neil och Twitch! Av de nya deltagarna tycker jag att Adécheké verkar vara grym! Jag älskar verkligen det här programmet, underbara dansnummer, härliga personligheter och dansare som utvecklas i varje program. Önskar att jag också kunde dansa!

                     
                                       Twitch - en av de gamla deltagarna.

Nu till något mindre roligt, Robin Söderling klarade inte av matchen mot Nadal och det blev tyvärr ingen semifinal för svensken.

Eclipse hade ju premiär idag också men inte förrän på fredag kommer jag att kunna se den. Har hört att den ska vara bra men vågar inte ha för stora förhoppningar.

Imorgon fyller mamma år och vi ska åka och äta på Hornöberget. Gud så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0