Någorlunda återhämtad

Ett tag sen sist och jag hoppas ni förlåter min frånvaro. Jag har rehabiliterat mig från studenten. Detta har inneburit onormalt mycket sömn och ca 2-3 fotbollsmatcher framför tv:n per dag. Ett par besök hos arbetsförmedlingen har jag också hunnit med. Borde ta mig i kragen och ringa ett par samtal men det har inte riktigt blivit av och därför är jag fortfarande en fattig arbetslös, kan dock leva med det ett par veckor till. Just nu är det bara så jäkla skönt att slippa skolan, men det känns inte riktigt som sommarlov. Hade ju ledigt från skolan två veckor under studenten och just nu känns det bara som en vanlig ledighet fast utan alla kompisar. Har känt en konstant saknad efter alla mina klasskamrater och det kommer förmodligen bara bli värre. Men lite ska vi nog lyckas träffas under sommaren och redan imorgon blir det kanske lite party med de allra bästa.

Nu ska jag gå och käka hemgjord pizza och kolla på ännu en fotbollsmatch, denna gång  England - Algeriet. Hoppas på en brittisk vinst och återkommer med ett inlägg om VM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0