Målsnålt mästerskap

Okej, jag är ingen expert på fotboll, men shit vilken usel match av England! De flesta trodde att engelsmännen skulle krossa Algeriet men det var inte det England som man vanligtvis ser. Det fanns ingen energi, ingen glädje och de flesta spelare såg mest ut att vilja gå av planen. Ingen fart framåt, ingen som sprang på bollar, felpassningar, ja listan kan göras lång på sånt som inte stämde för Gerrard och gänget. Ett helt lagt fullt med superstjärnor och de lyckas inte med någonting! Ett par målchanser till vardera lagen men matchen slutade 0-0. 

Tillsammans med Spanien och Argentina är England laget jag håller på nu i VM när inte Sverige är med och jag hoppas verkligen de lyckas vinna sista matchen och därmed går vidare i gruppen. För mina andra lag så har det gått både bra och dåligt. Maradonas Argentina har vunnit båda sina matcher medan Spanien överraskande förlorade sin första. Vore superbt att få se Argentina mot Spanien i en final. Messi mot Torres. Torres som för övrigt är VM i särklass snyggaste spelare! Har alltid tyckt att han är grymt het men blev lite besviken när jag såg att han har blivit mörkhårig... Men jag antar att det är något jag får stå ut med. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0