I'm having the time of my life

Jag är mitt uppe i studentfirande och har inte rört en dator på flera dagar, vilket också förklarar varför jag inte bloggat nåt.

SJukt kul har jag ialla fall. Dagarna spenderas på lite olika sätt men inte på skolan i alla fall. Brännbollsturnering på Smitingen, monumentbyggande mitt i natten, picknick i stadsparken, dansträning ute i det gröna. Jag mår så bra och jag älskar att tillbringa all denna tid med min fantastiska klass. Visst är det tröttsamt att komma hem då solen går upp bara för att dra iväg sen igen om ett par timmar men det är så fantastiskt roligt.

Nu har jag just kommit hem till lägenheten som jag bosatt mig i under dessa studentveckor, från en svettig men rolig dansträning. Senare ikväll ska vi ut i skogen och umgås i en stuga. Mysigt värre. I morgon väntar Sjöslaget och båtbygget pågår för fullt. En helg av festande och kanske lite vila sen börjar nästa vecka med studentlunch och danstävling på måndag, bal på tisdag och sen studenten på torsdag. Det känns lite vemodigt. Allt är snart över! Därför ska jag se till att göra det bästa av tiden som är kvar. Kommer nog dröja innan jag har så här roligt igen.

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0