En rubrik ska det stå här

Sommaren visade sig lite idag i alla fall. Men ytterst lite. En timme sisådär men när jag tittar ut nu verkar himlen vara molnfri och jag hoppas på en klarblå himmel och massor av sol imorgon istället. Har bara degat runt idag. Spanat på fotbollen osv. Portugal öste in mål och utklassade nordkoreanerna med 7-0 och Ronaldo behövde inte gråta. Viktigast var ändå Spaniens match mot Honduras och Torres och co vann med 2-0, båda målen av David Villa. Härligt!

Innan jag lämnar datorn tänkte jag även tipsa om en av mina absoluta favoritlåtar för tillfället. Enjoy!

Scouting for Girls - This Ain't a Lovesong


Nu ska jag unna mig själv en skål med glass och sätta mig framför tv:n innan det blir sängen. Satsar på en tidig morgon imorgon men har inte alltför höga förhoppningar på mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anna

den där låten va bra! :)

2010-06-23 @ 22:00:20
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0