Galen natt

Jag älskar mina vänner. När man hänger med dessa människor är inget tråkigt. Gårdagen spenderades i Olles stuga och det var ett glatt återseende med klasskamrater och några andra. Det badades, bastades och dracks. Eftersom jag är en nattuggla som har svårt att somna innan ett, speciellt på fest, så valde jag att hänga med tillkommna grabbar. Jag briljerade med mina sportkunskaper, ölade och trivdes. Vid fyratiden eldade vi igång bastun igen och sen blev det bad i solskenet. Efter mycket snack, mys och skratt så somnade jag någon gång vid halv sju, ungefär då resten av gänget började vakna till.

Blev därmed inte så många timmars sömn och är rätt sliten idag med andra ord. Återvände till Härnösand mitt på dagen, blev ett besök på Donken och efter lite häng i solen tog jag bussen hem för att vila upp mig inför kvällens grej - VM-FINAL!!! Förväntar mig en oerhört spännande och jämn match och hoppas och tror att Spanien till slut vinner med det klassiska resultatet 2-1.

Nu ska jag försöka få i mig nåt i matväg och kanske sova ytterligare nån timme innan jag bänkar mig framför tv:n.

Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0