Bloggtorka

Ja här var det ju ganska dött. Bloggtorkan beror till största del på att det inte hänt mycket alls av värde att skriva om. Sen så är det också så att datorn inte fungerat på grund av något mystiskt som jag inte kom på vad det var förrän igår då jag stod och borstade tänderna. Det visade sig att den internetvägrade på grund av att jag inte satt tillbaka en viss sladd efter att ha dragit ut telefonen i rädsla för att åskan skulle slå ner. Och här satt jag i flera dagar och trodde att åskan kanske hade tagit tv:n och internet trots allt...

Hur som helst. Här händer det inte så mycket. Dagarna passerar förbi och jag trivs med ledigheten men börjar ändå fundera över att ta tag i min arbetslöshetssituation lite mer nu, pengarna börjar sina. Men innan dess blir det förmodligen stadsfesten i Härnösand i helgen först. Usla artister och band men förmodligen roligt folk.

Det soliga vädret har tagit en paus och idag regnar det ordenligt ute och torkan verkar vara över. Likaså denna bloggtorka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0