Uppdatering

Nu var det väldigt lång tid sen när jag senaste bloggade vilket beror på ett antal saker:

Jag har varit upptagen med skolarbete
Jag har tittat på handbolls-EM (vilka jäkla matcher det varit! Kroatien-Frankrike i final imorgon)
Jag har slagit in paket till ett barnhem i Riga
Jag har shoppat kläder på rea i Birsta
Jag har funderat över om jag ska vara brat eller emo på nästa studentfest
Ramvik har så gott som brunnit ner

Men nu när det är helg tar jag mig ändå tid i ett par minuter för att skriva några rader. Och det gör jag på min alldeles nya laptop som jag har fått av min snälla styvpappa. Favoritbarn? Jag?
Jag vet absolut ingenting om datorer men det verkar funka alldeles utmärkt. Snygg är den också.
Något mer intressant än det har jag inte att skriva för stunden.

Nu är jag helt slut och ska snart gå och sova. 13 timmar i natt räckte tydligen inte.
God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0