SYTYCD 2010

Sitter här och njuter av fantastiska John Mayers nya album Battle Studies. Lika bra som allt annat han gjort.

Kom på att jag in nämnt nåt om att en ny säsong av So You Think You Can Dance har startat. Jag har inte följt auditionsturnén så noga och är därför förväntansfull inför kvällens första avsnitt med top 20. Är helt säker på att dom hittat några fantastiska dansare som kommer göra även denna säsong grym. :)


Och imorgon är jullovet över och det är dags för skola igen. Suck. Tre veckor har gått ruskigt fort och nu börjar vardagen igen och jsut nu är den vardagen väldigt jobbig med massor som ska göras. Vi har fullt upp med vårt projektarbete som är kaotiskt just nu och i skolan väntar ton av uppgifter på att göras. Men nåt roligt att se fram emot är ju första studentfesten som är nästa fredag. Temat är kändis och jag har ännu inte kommit på vem jag ska klä ut mig till. Förslag, nån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0