Studiestrejk

Efter att ha pluggat konstant i två dygn tänker jag helt och håller strunta i det ikväll, även om det behövs. Tänker istället unna mig en skön tv-kväll med både För-EM och Glee. Det behövs verkligen känner jag, skolan kväver oss med uppsatser, analyser och prov just nu. Måste ändå medge att jag tittade på SYTYCD igårkväll också och shit vilken bra säsong det verkar bli! (Det säger jag i och för sig inför varje säsong). Dansare som Legacy, Jacob och de andra som jag knappt kan namnen på tar programmet till en helt ny nivå. Spännande, spännande!

Nu börjar det bli dags att tagga inför morgondagens (morgonkvällen heter det väl ändå inte?) och vår allra första studentfest, temat är som jag tidigare sagt kändis. Kläderna är så gott som fixade, skulle nu bara behöva en bättre hatt men har en som får funka om jag inte får tag på nån. Jag funderade lite på vilken av Michaels stilar jag skulle köra på och bestämde mig ganska snabbt för den klassiska med svarta byxor, svart jacka och vitt linne. Typ den här:


Min jacka är inte lika glittrig men det funkar nog ändå. :)

Vi ses!








Kommentarer
Postat av: Mickan

Sv: Tack!! Jag håller med, man kommer nog få sett ett å annat bekant ansikte :D Det blir nog jättebra med den stilen, en av mina favoritstilar bland alla hans stilar faktiskt, han såg liksom bäst ut då :)

2010-01-14 @ 22:10:38
URL: http://artworkbymw.blogg.se/
Postat av: Anna

skorna va fan lika! :o

2010-01-15 @ 10:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0