Som en Zombie

Börjar känna mig någorlunda normal efter fredagens studentfest. Mår fortfarande illa men blir mer och mer övertygad om att jag drabbats av nån typ av vinterkräksjuka, utan själva kräket. Man kan faktiskt inte vara bakis i två dagar, speciellt inte om man inte druckit så mycket.

Hur som helst så hade jag det jäkligt roligt! Kvällen började vid halv sju hemma hos Olle där klassen samlades för att fixa till sig. Efter ett par timmars jobb hade vi en snygg samling kändisar bestående av bla Kiss, Pippi Långstrump, Homer Simpson, Yoda, Sandy från Grease, Mario och Luigi, Skurt, Prinsessan Victoria och Doktor Mugg. Min Michael Jackson-look blev till slut ganska okej också.
När allt var fixat släppte vi lös i vardagsrummet med Håkan Hellström, fågeldansen och en massa annat. Vid elva var det dags att ta sig in till stan och Svenssons. Väl där dominerad vår klass dansgolvet i tre timmar. Tyvärr lyckades vi inte vinna några poäng för vår outfits, vilket sög med tanke på hur snygga vi var. Men nästa gång då ska vi jäklar ta dom! Efter väldigt mycket dans, skratt och superhärliga människor avslutades kvällen på ett väldigt mysigt sätt och sen stupade jag i sängen för att vila upp mig inför nästa fest som är om tre veckor. =)

Trodde jag skulle få vila ut resten av helgen men igår kom Anna och Jessica hit och det är ju aldrig fel. Ibland tror jag faktiskt inte vi är riktigt normala men vi har i alla fall skitkul! Vi är ju som en enda stor famlij! :D

Nu i eftermiddag ska jag följa med Anna upp på hallen och heja på Ramviks U21-killar när dom möter Sundsvall. En vinst hoppas vi såklart på!
Men innan dess tror jag nog jag måste vila lite till om jag ska orka.
Bilder från fredagen kommer upp när jag orkar lägga över dom på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0